Crezul politic

In urma cu mai multi ani, in momentul alegerii ca domeniu de studiu, si ulterior si de activitate, a politicului, m-am ghidat dupa anumite principii de viata pe care mi le-am insusit de-a lungul existentei din propriile experiente. In ultimii trei ani am adaugat altele care sa imi contureze un profil de valori si principii de centru-dreapta pe care le-am pus intotdeauna la baza activitatii mele politice. Ma declar un om de dreapta!

Cred in valorile democratiei si respectarea statului de drept.

Cred in independenta justitiei si egalitatea in fata legii.

Cred intr-un stat minimal si institutii performante.

Cred in economie de piata bazata pe regulile unei concurente corecte.

Cred intr-o elita politica intelectuala.

Cred in meritocratie ca politica de promovare a resurselor umane, indiferent de organizatie.

Cred ca fiecare trebuie sa incerce zilnic sa se autodepaseasca, pentru a fi mai bun.

Si cred ca fiecare fiind mai bun, lumea va fi mai buna.

Cred in implicare civica si politica!

Published in: on 18 Iulie 2013 at 21:37  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2013/07/18/crezul-politic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

