Numiti-o cum vreti….

Activitatea mea politica de pana acum m-a invatat cateva lucruri esentiale:
– nu incerca niciodata sa fii bun, pentru ca vei fi perceput ca un pericol,
– odata ce esti perceput asa, vei avea ocazia sa recunosti oamenii mediocri care te inconjoara,
– odata ce realizezi numarul, sau mai ales functiile pe care acestia le ocupa, ajungi sa constientizezi ca meritocratia nu functioneaza,
– si cum meritocratia este pentru multi doar o sintagma ce da bine, in schimb pentru mine este un principiu de viata, nu am cum sa nu constientizez ca nu sunt inconjurata de oameni cu aceleasi principii ca mine,
– si cum imi doresc sa fac parte dintr-o echipa care promoveaza un alt fel de a se face politica, dar de fapt acest lucru nu se intampla, imi dau seama ca nu am ce cauta intr-o astfel de echipa,
Asa ca astazi, cu dezamagire, spun ca nu mai fac parte dintr-o echipa pentru care in ultimii 3 ani an dat tot.
Dar cum tot nu e de ajuns, sper doar ca altii sa faca cel putin 10% din cate am facut eu pentru binele echipei!

Published in: on 20 Iunie 2013 at 19:46  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2013/06/20/numiti-o-cum-vreti/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

