Alegeri tineretul democrat liberal

Ieri a fost o zi lunga, dar la sfarsitul zilei am avut inca energia si forta necesara sa zambesc si sa ma distrez cu prietenii si colegii mei. Mai jos veti gasi discursul meu pentru functia de Secretar General Adjunct al OT PDL, pentru care am fost apreciata si felicitata.  Nu am obtinut insa suficiente voturi pentru a castiga. Multumesc insa colegilor care cred in mine si care mi-au acordat votul ieri!

Felicitari noii echipe de conducere!

„Buna ziua dragi colegi

Ma bucur atat de mult sa vad aceasta sala plina cu noi, viitorii oameni politici ai Romaniei. Si cand spun viitor, nu va ganditi ca vorbim despre vremuri indepartate. Viitorul generatiei noastre va veni mai repede decat putem crede si totul va depinde de noi.

Astfel, trebuie sa ne asiguram ca suntem pregatiti: buni profesionisti, competenti, tineri implicati civic. Trebuie sa fim insa si capabili sa recunoastem, sa apreciem si sa promovam valorile si oamenii valorosi.

Si slava Domnului, Partidul Democrat Liberal nu duce lipsa de astfel de oameni. Iar prezenta noastra astazi aici conforma acest lucru. Priviti-va colegii si fiti mandri ca am avut ocazia sa cunoastem atatia oameni minunati.

Cu toate ca tineretul democrat liberal este recunoscut pentru entuziasmul, devotamentul si munca depusa pentru acest partid; se intampla sa ne simtim nereprezentati.

Ca vocea noastra sa fie auzita si mai ales respectata, trebuie sa fim o echipa unita formata din oameni competenti, fara a fi indusi in eroare de afinitati personale si preferinte politice. Cu totii suntem in acest partid pentru ca vrem sa ne aducem aportul la construirea dreptei romanesti.

Si avem un avantaj: spre deosebire de actuala clasa politica, venim cu o viziune formata respectand valorile democratiei.

Iar eu consider ca avem resursa umana si posibilitatile necesare desfasurarii unor actiuni lunare la nivel national prin care sa ne si promovam. Va propun sa venim aproape de tineri si nevoile acestora prin teme de interes, asumandu-ne rolul de formatori de opinie si de responsabilizare a generatiei tinere.

Numele meu este Teodora, sunt membru al filialei sector 5, unde timp de peste 2 ani am ocupat functia de secretar general. Sunt absolventa a Facultatii de Stiinte Politice, Universitatea din Bucuresti, si in curand evaluator de politici publice.

Consider ca am experienta, cunostintele si competentele necesare pentru a va reprezenta, si vreau sa mi le pun la dispozitia organizatiei.

Alegeti sa fiti reprezentati!”

IMG_1172

Published in: on 21 Aprilie 2013 at 14:30  Lasă un comentariu  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2013/04/21/alegeri-tineretul-democrat-liberal/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

