Stand up for what you believe in

Acum doua luni eram intr-un moment de cumpana in activitatea mea politica. Si multe s-au intamplat in aceste doua luni in care eu nu am mai scris pe blog, si nu din cauza faptului ca nu as fi avut subiecte de comentat, ci doar dintr-o asteptare…

Partidul Democrat Liberal si-a ales o noua conducere, Vasile Blaga a fost reconfirmat ca Presedinte al partidului in urma unui scor strans obtinut la Conventia Nationala Extraordinara din 23 martie, iar pe 6 aprilie, din multitudinea de candidati, a fost ales si Biroul Permanent National format din 43 de membri, la care se adauga si presedintii organizatiilor interne.

Urmeaza inca un scrutin electoral intern, de aceasta data in cadrul Organizatiei de Tineret a PDL. Tinerii au fost, sunt si vor fi suflul acestui partid, si nu mi-am pierdut speranta ca acestora li se va acorda mai multa apreciere si rasplata.

Pentru sustinerea acestui scop si a altor obiective specifice, m-am decis si eu sa imi depun candidatura pentru 2 functii in Biroul Permanent National al OT PDL: secretar general adjunct si vicepresedinte pe departamentul de comunicare.

Wish me luck! 🙂

Published in: on 8 Aprilie 2013 at 13:30  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2013/04/08/stand-up-for-what-you-believe-in/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Good luck, tizo! 😉


Lasă un răspuns

