Student caut parlamentar

L-am cautat si eu dar l-am gasit intre timp 😀

Am primit cu incantare initiativa Asociatiei E-CIVIS de a organiza editia a doua a proiectului la care in urma cu 2 ani aplicam si eu increzatoare. Dintre cei peste 100 de aplicanti am fost unul dintre studentii alesi. Proiectul a inceput cu un training util si interesant desfasurat la Olimp unde Ana Maria impreuna cu alti traineri ne-am facut sa intelegem ce trebuie sa se intample intr-un cabinet parlamentar si cat de importanta este relatia cu cetatenii. Tocmai de aceea, am inceput prin socializare; in cele cateva zile am reusit sa legam relatii cu oameni despre care cu siguranta ne vom aminti peste ani deoarece sunt tineri cu viitor in ceea ce si-au propus sa faca.

Daca va intereseaza domeniul politic, si aveti o pasiune in mod special pentru puterea legislativa va sugerez sa va alegeti 3 parlamentari din actuala legislatie, sa aplicati, si sa va rugati sa fiti unul dintre cei 20 selectati, pentru ca veti avea ocazia sa fiti in cabinetul parlamentar in perioada campaniei, cand credeti-ma se invata cele mai multe.
„In urma numeroaselor solicitari primite de la studenti care si-au dat licenta in aceasta perioada sau alte examene, am decis sa extindem dead-line-ul pana la data de 15 august.

Student, caut parlamentar – ediția a doua Asociația E-Civis caută 20 de studenţi curioşi si dornici să lucreze timp de trei luni alături de reprezentanţii lor în cadrul Parlamentului României, în cadrul programului „Student, caut parlamentar – ediția a doua”.

Cei interesaţi de acest stagiu în cabinetele parlamentare de circumscripție trebuie să trimită CV, scrisoare de intenţie şi o listă cu trei parlamentari în cabinetele cărora și-ar dori să activeze pe office@e-civis.eu, până la data de 20 iulie 2012. Programul de internship se va derula în lunile septembrie – noiembrie ale acestui an, în 20 de cabinete parlamentare din întreaga țară. Studenţii selectaţi vor beneficia, de asemenea, de un stagiu de instruire pe tema comunicării cu cetățenii din colegiu organizat de E-Civis în luna august.

Cea de-a doua ediție a programului Student, caut parlamentar este susținută financiar de Fundația Hanns Seidel din România și de Trust for Civil Society for Central and Eastern Europe.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm contactaţi Ana-Maria Stancu, Președinte, la telefon: 0721 678 764 sau e-mail: ana-maria@e-civis.eu.”

Published in: on 14 August 2012 at 11:56  Lasă un comentariu  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2012/08/14/student-caut-parlamentar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

