Alaturi de Presedintele meu

Sunt cetatean. Suspendati-ma! M-ati suspendat deja? Bun. E o onoare sa fiu alaturi de Presedinte! Traian Basescu este Presedintele meu! Gandurile mele nu pot fi confiscate!
Voi spune NU la referendumul organizat pentru demiterea Presedintelui Traian Basescu deoarece:
– avem de aparat Romania europeana, acea Romanie pe care am inceput sa o construim impreuna cu institutiile statului si cu romanii acum opt ani;
– USL vrea sa-si legitimeze reflexele totalitare prin care nu stie si nu poate sa guverneze daca nu anexeaza partidelor institutiile statului;
– nu exista motive argumentate pentru suspendarea lui asa cum incearca sa sugereze USL;
– a stiut sa isi respecte cetatenii chiar si in perioada grea a crizei economice, fiind cinstit cu noi;
– si-a dedicat mandatul procesului de modernizare a Romaniei si nu vreau ca in urma referendumului Romania sa faca pasi inapoi;
– lucrul in care Traian Basescu crede cel mai puternic e Constitutia Romaniei. Si alegerile le-a castigat cu Constitutia Romana.
Va sugerez sa urmariti prima conferinta de presa sustinuta pe 11 iulie la sediul de campanie al lui Traian Basescu!
Partea 1
Partea 2

Published in: on 12 Iulie 2012 at 15:13  Comments (1)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2012/07/12/alaturi-de-presedintele-meu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. AM ONOARE SA FIU ALTURI DE PRESEDINTE


Lasă un răspuns

