Alba ca zapada suntem noi!

Alba ca zapada…este o constructie care ne trezeste amintiri tuturor din copilarie. Dar este o constructie care are si o semnificatie politica aparte pentru tinerii politicieni de dreapta.
Vara trecuta la Scoala Nationala a Tineretului Democrat Liberal, sociologul Sebastian Lazaroiu a lansat ideea unei structuri politice cu oameni tineri care sa aduca un nou suflu in politica romaneasca si o incredere in clasa politica.
Astfel a inceput proiectul mai complex Romania 2.0 care cuprinde o statie fm, o televiziune si o scoala politica pentru tineri. In cadrul acestui proiect, Sebastian Lazaroiu a dat o sansa tinerilor oameni politici, viitorul politicii de maine, noua…
Am avut deosebita placere de a participa la emisiunea „Alba ca zapada” difuzata de luni pana joi seara pe http://www.TVH.2punct0.ro, prezentata de Robert Emanuel si produsa de Alexandra Teodorescu, doi oameni care merita admiratia noastra pentru ca au crezut in aceasta emisiune, care nu mai exista la alta televiziune.
Mie mi-a placut atat de mult incat am participat la 8 emisiuni, pe teme dintre cele mai diverse, chiar daca tin minte ca am fost dezamagita de prestatia mea la prima emisiune, numai ca nu m-am demoralizat, ci din contra am vrut sa revin.
Asa ca mine am intalnit si alti colegi si de la celelalte partide. O parere de rau am avut, ca niciodata nu au fost reprezentanti de la PSD, n-as fi crezut vreodata ca Nicolae Banicioiu sau Victor Ponta, doi tineri, nu ar avea sau nu ar dori sa trimita si sa promoveze tineri din organizatiile lor.
Sper sincer ca pentru toti a fost o experienta placuta si utila in viitorul politic pe care fiecare ni-l dorim si pentru care muncim. Chiar daca parerile nu sunt impartite, important este sa le avem, sa ni le formam prin propriul filtru si sa ni sustinem cu tarie indiferent de situatie.
Doar daca noi invatam din greselile seniorilor, vom putea schimba modul de a se face politica in Romania si vom reda increderea cetatenilor in clasa politica. ALBA CA ZAPADA SUNTEM NOI!
Am scris acest articol pentru ca emisiunea „Alba ca zapada” intra in vacanta de vara. Sper sa mai existe si un sezon 2 sau alte emisiuni de genul acesteia, prin care sa se dea dreptul si sansa la o parere a celor mai tineri, cu mai putina experienta, dar cu alta viziune.
Mai multe poze de la emisiune regasiti aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2012/06/27/alba-ca-zapada-suntem-noi-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

