Comunicand cu altii…

Comunicarea verbala este un element ce ne diferentiaza in mod definitoriu de toate celelalte vietati si lucruri. Comunicarea norverbala are si ea rolul ei extrem de important in ceea ce transmitem celorlalti. In politica este foarte important sa poti sa le combini pe amandoua, sa ajungi ca interiorul sa fie in concordanta cu exteriorul. Un mesaj bun se poate pierde pe drum din cauza unei prezentari nesatisfacatoare.
Unii oameni au multe de spus si nu le spun doar rar. Altii au o capacitate de a comunica incat ceilalti sunt fascinati de ei. Eu vreau sa fiu un om care sa invete sa expuna altora ceea ce stie. Astazi am avut de trecut 2 incercari diferite ca abordare, dar tot comunicarea a stat la baza.
Unii au o teama de a vorbi in public. Eu nu o am. Sunt bineinteles emotiile de dinainte, dar chiar imi face placere sa ma adresez mai multor persoane si sa interactionez cu acestea. Si asta voi tot face in perioada urmatoare.
Altii au teama de a vorbi in fata camerelor. Camera in sine nu ma intimideaza. Numai ca un anumit tip de dezbatere poate nu ma favorizeaza. Asta seara am avut ocazia de a fi pentru prima data intr-un platou de televiziune si pot spune ca am plecat cu dorinta de a reveni. Pentru ca doresc sa imi dovedesc ca pot mai mult de atat. Mi s-a confirmat ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ dar nu-i nimic. Am invatat mai multe despre mine si acesta este pana la urma scopul meu in orice situatie in care ma aflu.
Mi-am ales un drum si voi face tot ce imi sta in putinta sa il urmez asa cum trebuie. Ii sfatuiesc pe cei care isi doresc sa-si asume o prezenta publica sa o faca. Si indiferent de rezultat sa scoata ce e mai bun din acea experienta. Comunicarea este esentiala!

Published in: on 26 Martie 2012 at 23:50  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2012/03/26/comunicand-cu-altii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. te-am urmarit aseara. ar fi nedrept din partea mea sa iti spun ca a fost ok, pentru ca as minti si nu te-as incuraja sa te imbunatatesti, insa te-am vazut si inainte si stiu ce poti, stiu ca poti mai mult de atat. In fine, nu stiu daca se putea mai mult aseara intr-o pseudodiscutie cu mult-prea-suficientii baieti de la TC si TNL, pentru ca baietii nu aveau nicio idee in cap. Dar e un inceput si sunt sigur ca data viitoare vei fi mai combativa! Mult succes

  2. Stiu Radu. Crede-ma ce imi place foarte mult la mine si sper sa nu mi-l pierd niciodata este simtul critic de analiza. Nu voi incerca sa dau vina pe context, desi a contribuit, dar clar eu puteam mai mult. Sper ca la urmatoarea emisiune pe un subiect mai drag mie sa ma descurc mult mai bine! Bafta si tie in seara asta.


Lasă un răspuns

