In oglinda!

Am realizat ca am dezvoltat un obicei ce poate fi deranjant pentru altii…Ma refer bineinteles la desele mele postari de pe facebook. Citesc presa zilnic. Ori de cate ori gasesc un articol care imi place simt nevoia de a-l impartasi cu prietenii mei de pe facebook(cati imi mai sunt prieteni si nu au dat deja unscribe :)) Sunt convinsa ca multi dintre ei fac parte din categoria de tineri care sustin ca nu sunt interesati de politica pentru ca nu ii afecteaza cu nimic pe ei, ca ei nu se prezinta la vot, ca oricum nu pot schimba nimic, ca oricum aia de la putere fura, ca oricum o ducem rau.(exemple de replici pe care eu le-am primit).
Asumandu-mi criticile care vor veni, vreau sa va spun sa va treziti la realitate: Politica va afecteaza in fiecare secunda din viata voastra cotidiana, pentru ca orice este reglementat, reglementare care se face in Parlament, Parlament care este votat de cetateni, cetateni care au dreptul de a fi reprezentati si obligatia morala de a vota, dar vot care nu prea si-l dau pentru ca sunt dezamagiti de politica, politica, care le afecteaza intreaga lor existenta.
Sper ca nu v-am ametit! Daca nu, voi continua sa scriu: Folositi-va dreptul de a vota, drept pentru care multi au murit! Folositi-va dreptul de initiativa legislativa! Folositi-va dreptul de asociere, fie in ong-uri, fie in partide(tot organizatii nonguvernamentale care reprezinta interesele unor cetateni). Asigurati-va ca in domeniul in care sunteti un profesionist puteti avea un cuvant de spus atunci cand politicul il reglementeaza.
Nu rezolvati nimic stand de-o parte. Doar o sa va suprimati frustrarile sau o sa le strigati cand este prea tarziu, sau cand, ca cetatean nu aveti dreptul moral pentru ca nu v-ati exercitat drepturile civice care va revin. Sunteti nemultumiti de actualii politicieni, iesiti la vot si schimbati-i daca credeti ca altii sunt mai buni. Si apoi cand nu mai sunteti nemultumiti de activitatea lor sa puteti sa ii trageti la raspundere. M-am saturat sa vad cum prezenta la vot scade in mod descurajator pentru calitatea democratiei noastre. Ne place sau nu politicienii sunt reflectia in oglinda a poporului! Anul acesta este sansa de a schimba imaginea din oglinda!
Si imi pare rau pentru prietenii de pe facebook, dar nu ma voi opri din postari politice!

Published in: on 6 Martie 2012 at 23:59  Comments (1)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2012/03/06/in-oglinda/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. bravo teo!!!


Lasă un răspuns

