Dezamagire

Imaturitate , lipsa unui ţel , impulsivitatea caracteristice vârstei îşi spun cuvântul. E mai uşor sã renunţi pe motive de frustrare pesonalã decât sã continui sã lupţi , dar cu implicare pentru a avea apoi motive de câştig sau de dezamãgire…

De ce oare avem pretenţii când nici mãcar nu am oferit mai nimic pentru a ne permite sã le avem? De ce oare invocãm ca motiv faptul cã nu ni s-a dat când de fapt n-am ştiut sã cerem ? Cât sã mai aşteptãm sã ni se dea ? Am pretenţia ca mãcar generaţia mea sã fie proactivã.

Sunt din ce in ce mai dezamãgitã. Poate eu sunt cea anormalã , poate eu visez şi muncesc prea mult , poate ar trebui sã nu mai fac nimic altceva înafara faptului de a comenta de pe margine ; cât e de uşor sã critici , sã dãrâmi o idee , un proiect… Toţi suntem în stare de aşa ceva.

E însã mult mai greu sã construieşti ceva , de aceea sunt puţini cei care ne conduc. Nu zic acum cã a noastrã elitã este de cea mai bunã calitate ; dar tocmai pentru cã ştiu cã nu sunt singura care conştientizeazã asta consider cã e de datoria noastrã sã facem ceva , cât mai mult, fãrã a mai avea aşteptãri pe moment. Trebuie sã vedem eforturile depuse de noi ca o investiţie pe termen lung , altfel nu o sã avem niciodatã de câştigat ceva mai mult decât bucuria zilei de mâine. Eu nu vreau sã trãiesc aşa !

Published in: on 26 Septembrie 2011 at 23:19  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2011/09/26/dezamagire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

