De inceput…

Mult timp m-am gandit daca are rost sa imi deschid un blog in conditiile in care profilul meu de facebook este folosit indelung ca un site personal si mai am si ocazia de a scrie pe site-ul organizatiei. Totusi vreau mai mult si realizez asta pentru ca am destule momente de inspiratie literara si atunci imi doresc ca gandurile mele sa fie cunoscute si de altii. Poate doar am nevoie de o confirmare sau poate de o parere contrara dar argumentata. Asta caut sa realizez prin acest blog , sa va provoc la discutie pe voi cei care considerati ca aveti ceva de spus…

Published in: on 26 Iulie 2011 at 22:47  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://teodorabrabete.wordpress.com/2011/07/26/de-inceput/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

